Nowości

Blog Graficzny Luny: Graphic Catchers Illusion został przeniesiony na nową domenę!


PRZEJDŹ DO BLOGA
Jeśli szukasz bloga graficznego, luny na którym zamawiałaś szablon lub chcesz zamówić szablon. To ten link u góry ciebie do niego zaprowadzi.

czwartek, 16 lipca 2015

Day 2 - Robimy porządek ..ze sobą.

Dziś tysiąc razy lepiej, na fb przeczytałam post jednej fitblogerki i mną ruszyło. Nuda i leniuchowanie nie dadzą mi szczęścia, wszystko co związane jest ze szczęściem jest ukryte w ruchu, aktywnościach, odkrywaniu. Koniec opierdylania, czas zrobić ze sobą porządek. Dziś się wzięłam za siebie, z czego jestem dumna. Trening zrobiony i to w 100% dany z serca i całej mnie. Trzęsłam się jak go kończyłam, ale to bardzo dobrze! 

To nie jest łatwe. To walka. Jednak walka 
jest lepsza od użalania się nad sobą.
                                                                     -Matt Ruff - Miraż
WAGA: 66.9!


♦ Śniadanie (369 kcal)
Owsianka z owocami - 369 kcal

♦ II Śniadanie (216 kcal)
Lód - 216 kcal

♦ Obiad (189 kcal)
Kotlet mielony z indyka - 81 kcal 
Ziemniaki - 65 kcal
Ogórki - 43 kcal

♦ Podwieczorek (81 kcal)
Kotlet mielony z indyka - 81 kcal 

♦ Kolacja (285 kcal)
Zdrowy domowy hamburger.
Kotlet mielony z indyka - 81 kcal 
Ciemna bułka ziarnami słonecznika - 155kcal
Plaster sera żółtego - 33kcal 
Papryka czerwona -16kcal

Razem: 1140 kcal 
Oh my dawno nie widziałam tej cyfry :o Ale to dobrze że zaczynam jeść po te 1000 kcal. Powoli ale do góry!

Aktywności:
Spacery 5h - 1171 kcal
Ćwiczenia z tych filmików (1) (2) (3) - 195 kcal

Razem: 1366 kcal
Po odjęciu: -226 kcal!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz