Nowości

Blog Graficzny Luny: Graphic Catchers Illusion został przeniesiony na nową domenę!


PRZEJDŹ DO BLOGA
Jeśli szukasz bloga graficznego, luny na którym zamawiałaś szablon lub chcesz zamówić szablon. To ten link u góry ciebie do niego zaprowadzi.

piątek, 11 marca 2016

Kawałek Mięsa - Wrak człowieka..

Mówisz do mnie
'poleciał na cycki'
a mi? Jak mogło się to spodobać?
Wiesz że pewność siebie bije o dno atlantyku i ty
dalej mówisz mi takie rzeczy..
Mówisz
'to tylko słowa'
a ja widzę w tym coś więcej,
bezużyteczna bez nich, inaczej by nikt nie zwrócił na ciebie uwagi,
to chciałaś uwzględnić?
To tylko słowa..
puste, bez znaczenia..
to dlaczego zabiły już tyle dobrych dusz?
Nikt nie myśli nad tym co powie,
choć powinien i to bardzo długo..
bo kiedyś zabijesz i mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz