Nowości

Blog Graficzny Luny: Graphic Catchers Illusion został przeniesiony na nową domenę!


PRZEJDŹ DO BLOGA
Jeśli szukasz bloga graficznego, luny na którym zamawiałaś szablon lub chcesz zamówić szablon. To ten link u góry ciebie do niego zaprowadzi.

niedziela, 19 lipca 2015

Day 5 -Ćwicz, tańcz, śmiej się kiedy chcesz.

Czuję się silna, psychicznie jak i fizycznie, dawno się tak nie czułam. Jest dobrze, a nawet bardzo. Tęsknię za siostrą, ale ona przyjedzie w ten piątek, chyba się popłaczę jak ją zobaczę. Nigdy nie myślałam że jest ona moim motywatorem, dopóki nie zostałam sama i nie było nikogo kto by mi powiedział rusz dupę zrób coś z tym lub tacy są ludzie miej wyjebane. Obiecała mi że jak przyjedzie będziemy razem biegać, trzymam ją za słowo! 

Nie dla mnie są ponure dni
Gdy myślę o nich, to mnie mdli
Więc żyć ze smutkiem ani mi się śni!
                                                                     -Księga Dżungli.


Waga: 66.6 -Szatanie ^^


♦ Śniadanie (306 kcal)-
Dwa jajka sadzone 85g -208 kcal
Ziemniaki 128g - 98 kcal

♦ II Śniadanie (264 kcal)
Lód - 160 kcal
3 cukierki toffino -104 kcal

♦ Obiad (204 kcal)
Dwa kawałki sernika 220g -204 kcal

♦ Kolacja (350 kcal)
Owsianka z kawałkami gorzkiej czekolady i bananem - 350 kcal

Razem: 1124 kcal 

Spalone kalorie: 
Spacer w upale z psem -466 kcal
Ćwiczenia / Ćwiczenia z ciężarkami / Zumba -234 kcal


Razem: 700 kcal

Po odjęciu: 424 kcal 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz